MEDYA AHLAKI

50,00
30,00
%40
VAR
+ -
Favorilere Ekle Fiyatı Düşünce Haber Ver

MEDYA AHLAKI

Medya ideal olandan uzaklaştıkça, toplumdan kopar, hakikati aramaktan vazgeçer, birtakım güçlerin etkisine girmeye başlar. Böyle olunca da gerçek fonksiyonlarını yerine getiremez ve demokratik toplumun ihtiyaçlarına cevap veremez. Çünkü medya inandırıcılık ve güvenini kaybeder. Yazdığı yazısı, gösterdiği haberi inandırıcı olmayan ve güvenilmeyen hiçbir yayın organı kamuoyunu etkileyemez, yönlendiremez, gündem oluşturamaz. Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından nazari ahlak ve ameli ahlak alanında görüş ve bilgi ihtiyacının karşılanması amacıyla farklı konulardan oluşan ahlak serisi hazırlanmıştır.

Hazırlanan serinin yedincisi olan bu eserde; Küreselleşme ve medya endüstrisi, yeni uluslararası iletişimi düzeni, küresel haber ağları, medyanın ekonomi politik altyapısı, kitle iletişim araçlarının topluma etkisi, medya ve ahlaki değerler, dijitalleşen medyanın ahlak sorunu, medya ile yakın ilişkili alanlarda meslek ahlakı gibi konular akademik ve ilmi düzeyde ele alınmıştır.

KİTABIN TEKNİK ÖZELLİKLERİ

Editör

Prof. Dr. Muhammet Şevki AYDIN

Hazırlayan

Prof. Dr. Abdullah ÖZKAN

Barkod

9786254354342

Kategori

Ahlak

Dil

Türkçe

Basım Tarihi

2023

Baskı Sayısı

2

Sayfa Sayısı

151

Ürün Ölçüsü

135*210

Kapak Bilgisi

Karton Kapak

Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.

Güvenlik Kodu

Bunları da Beğenebilirsiniz

128Bit SSL, Visa, Mastercard

T.C. CUMHURBAŞKANLIĞI DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Dini Yayınlar Genel Müdürlüğü Döner Sermaye Daire Başkanlığı © 2018. Her hakkı saklıdır.

Hipotenüs Hipotenüs® Yeni Nesil E-Ticaret Sistemleri ile Hazırlanmıştır.
Yukarı Çık