Medya ideal olandan uzaklaştıkça, toplumdan kopar, hakikati aramaktan vazgeçer, birtakım güçlerin etkisine girmeye başlar. Böyle olunca da gerçek fonksiyonlarını yerine getiremez ve demokratik toplumun ihtiyaçlarına cevap veremez. Çünkü medya inandırıcılık ve güvenini kaybeder. Yazdığı yazısı, gösterdiği haberi inandırıcı olmayan ve güvenilmeyen hiçbir yayın organı kamuoyunu etkileyemez, yönlendiremez, gündem oluşturamaz. Diyanet İşleri Başkanlığı tarafından nazari ahlak ve ameli ahlak alanında görüş ve bilgi ihtiyacının karşılanması amacıyla farklı konulardan oluşan ahlak serisi hazırlanmıştır.
Hazırlanan serinin yedincisi olan bu eserde; Küreselleşme ve medya endüstrisi, yeni uluslararası iletişimi düzeni, küresel haber ağları, medyanın ekonomi politik altyapısı, kitle iletişim araçlarının topluma etkisi, medya ve ahlaki değerler, dijitalleşen medyanın ahlak sorunu, medya ile yakın ilişkili alanlarda meslek ahlakı gibi konular akademik ve ilmi düzeyde ele alınmıştır.
KİTABIN TEKNİK ÖZELLİKLERİ |
|
Editör |
Prof. Dr. Muhammet Şevki AYDIN |
Hazırlayan |
Prof. Dr. Abdullah ÖZKAN |
Barkod |
9786254354342 |
Kategori |
Ahlak |
Dil |
Türkçe |
Basım Tarihi |
2023 |
Baskı Sayısı |
2 |
Sayfa Sayısı |
151 |
Ürün Ölçüsü |
135*210 |
Kapak Bilgisi |
Karton Kapak |
Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.
T.C. CUMHURBAŞKANLIĞI DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Dini Yayınlar Genel Müdürlüğü Döner Sermaye Daire Başkanlığı © 2018. Her hakkı saklıdır.