Günümüz İslam toplumlarında hayata anlam katan iki önemli unsur diğerlerinin önüne geçmektedir. Bunlardan birincisi dinimiz İslam’dır. İkincisi ise, tüketim toplumunun bir sonucu olan tüketim ideolojisi veya kültürüdür.
Eser, tüketim toplumunun, kültürünün ve ideolojisinin temel özelliklerini ortaya koyarak tüketim toplumunda İslami hayat tarzı ve ahlak tasavvurunu konu edinmektedir.
TEKNİK ÖZELLİKLER:
Yazar: İsmail DEMİREZEN
Yayın Tarihi: 2021
Baskı Sayısı: 1. Baskı
Gen. Yay. Num. : 1960
Dil: Türkçe
Sayfa Sayısı: 72
Ebat: 10,5x18.5cm
Cilt Tipi: Karton
ISBN: 978-625-7396-26-4
Ürüne ait yorum bulunmamaktadır.
T.C. CUMHURBAŞKANLIĞI DİYANET İŞLERİ BAŞKANLIĞI Dini Yayınlar Genel Müdürlüğü Döner Sermaye Daire Başkanlığı © 2018. Her hakkı saklıdır.